Domieszki produkcji LUBANTA S.A. BETOSTAT (napowietrzająca) i SKORBET (superplastyfikator) zostały użyte ostatnio do betonów mostowych w Wielkopolsce na które dostarczała beton.
Obiekty na które został dostarczony beton mostowy z domieszką BETOSTAT i SKORBET to między innymi: obwodnica Gniezna – 8 mostów, obwodnica Śremu – 2 mosty, most nad rzeką Koplą. Obwodnica Borka Wielkopolskiego, Obwodnica Nowych Skalmierzyc, Obecnie beton dostarczany jest na obiekty mostowe drogi S 11 obwodnicy Kórnika
Beton produkowany przez betoniarnie. podlega bieżącej kontroli wykonawcy, niezależne laboratoria oraz Laboratorium drogowym – gospodarstwo pomocnicze GDDKiA oddział w Poznaniu.
Beton mostowy B35 charakteryzuję się parametrami (wg PN-88/B-06250) W8, F150, Nw<4,0%. w/c – 0,42. Opad stożka po 60 min - 12 cm.
Prowadzone na bieżąco badania, bieżąca kontrola i reżim technologiczny wykonawcy betonu pozwala uzyskiwać przy zastosowaniu domieszki BETOSTAT beton o nasiąkliwości na poziomie 3,5%, minimalne ubytki masy i minimalnespadki wytrzymałości betonów po badaniu mrozoodporności F150.
Inne inwestycje mostowo drogowe w kraju gdzie użyto naszych domieszek do betonu to : obiekty Autostrady A2, Wiadukty: al. Krakowska i Grójecka w Warszawie, Wiadukt Żabia Wola - Trasa Katowicka, Most na rzece Rgilewce, Most w Pyzdrach i inne.